Jak działają zamówienia w Manutan?

Niezależnie od tego, czy jesteś osobą prywatną, czy prowadzisz małą lub dużą firmę, szybko zrealizujemy Twoje zamówienie, aby towar był u Ciebie następnego dnia. Dowiedz się, jak działają zamówienia w Manutan.

Od prvního telefonátu až po židli doručenou do vaší kanceláře: jak fungují objednávky v Manutanu

Złóż zamówienie przez e-sklep – szybko i z jasnym terminem dostawy

Jak przebiega realizacja zakupów w e-sklepie Manutan?

  1. Rejestracja. Zarejestrowani użytkownicy naszego e-sklepu, mogą liczyć na atrakcyjne oferty i duże rabaty. Ponadto uzyskują dostęp do historii zakupów, a także tworzenia list zakupowych.
  2. Logowanie się za pomocą własnych danych. Każdy pracownik Twojej firmy ma własne dane do logowania, przez co przesyłka zawsze trafia we właściwe ręce i pod wskazany adres.
  3. Zatwierdzanie towaru w koszyku i wybieranie rodzaju płatności. Po uzupełnieniu danych dostawy można dodać notatkę np. o czasie dostawy, w którym będziesz dostępny.
  4. Złóż zamówienie, a otrzymasz e-mailem potwierdzenie jego realizacji. Jak tylko zaksięgujemy je w systemie, otrzymasz również podsumowanie z terminem dostawy.
  5. Jeśli złożyłeś zamówienie przed 12:00, natychmiast skompletujemy i wyślemy towar. Dotrze do Ciebie następnego dnia.
  6. Wraz z towarem wyślemy fakturę. Jeśli potrzebujesz jej w formie elektronicznej, poinformuj nas o tym.
  7. Dostawa. Jeśli dotrze do Ciebie uszkodzony towar, złóż reklamację.
  8. Jeśli jesteś klientem prywatnym (nie firmą), masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania.
  9. Towar otrzymujesz z 10-letnią gwarancją.

Jeśli zamówisz towar, którego nie mamy aktualnie na stanie, sprawdzimy jego dostępność u producenta. Jeżeli będzie w jego magazynie, dotrze do Ciebie w ciągu 3 dni. Możemy również zaproponować Ci zamiennik towaru, który jest dostępny od ręki.

WSKAZÓWKA: Jeśli zamówiłeś kilka paczek, które mają różny termin dostawy, skontaktuj się z bezpłatną infolinią +48 22 874 32 65 lub napisz na e-mail manutan@manutan.pl. Nasi pracownicy potwierdzą dokładną datę dostarczenia lub zorganizują wcześniejszą dostawę części zamówienia.

Nasi eksperci czekają, aby doradzić Ci w zakupach

Nawet jeśli potrzebujesz tylko jednego biurka, pomożemy znaleźć Ci idealny model, który będzie doskonale pasował do Twojego biura.

  1. Napisz do nas wiadomość, w której opiszesz, jakiego produktu potrzebujesz, a także jego wymiary. Dodaj także informacje o szczegółach, takich jak kolor czy styl.
  2. Nasz pracownik zadzwoni do Ciebie w ciągu 2 godzin. Podczas rozmowy będziesz mógł ustalić z ekspertem szczegóły dotyczące produktu.
  3. Na niektóre artykuły oferujemy rabat ilościowy. Dla każdego produktu jest inny i wynosi nawet 10%.
  4. Dodatkowe akcesoria. Nasz pracownik zaproponuje Ci także inne produkty, które przydały się innym klientom przy zakupie tych samych towarów. Na przykład kiedy chcesz zakupić biurko, ekspert zaproponuje Ci także krzesło lub półki. 
  5. U doradcy będziesz mógł także zamówić montaż na miejscu lub usługę wniesienia towaru.
  6. Po skompletowaniu zamówienia trafia ono bezpośrednio do systemu Manutan, gdzie zostaje przygotowane do wysyłki.
  7. Gotowe zamówienie przekażemy przewoźnikowi, który dostarczy je do Ciebie.
  8. Towar otrzymujesz z 10-letnią gwarancją.

„Oferujemy również spotkania, podczas których prezentujemy np. propozycję aranżacji biura, którą przygotowaliśmy dla poprzedniego klienta. W ten sposób możesz lepiej wyobrazić sobie układ danego pomieszczenia. Możemy także zaplanować aranżację Twojej przestrzeni, wykonać wizualizację 3D. Doradzimy Ci w kwestii wyposażenia dowolnej przestrzeni w firmie, na przykład w zakresie doboru półek do magazynu” – mówi Iva Berková.

Przeczytaj więcej o naszych usługach:

Służymy również fachowym doradztwem w doborze specjalistycznych produktów, takich jak sorbenty, znaki bezpieczeństwa itp. Nasz ekspert produktowy doradzi m.in.:

  • jaki układ stołów będzie odpowiedni dla Twojego biura z uwzględnieniem standardów BHP,
  • jakie meble wybrać, aby zmieścić je w częściowo już wyposażonym gabinecie,
  • jakie sorbenty zastosować do danego rodzaju produkcji w zależności od chłonności i rodzaju materiału.

Jak przyspieszyć zamówienia w Manutan?

Jeżeli często zamawiasz te same produkty, skorzystaj z opcji listy zakupów. Dzięki niej każde kolejne zamówienie przebiegnie bardzo sprawnie. Utworzone listy można edytować – dodawać lub usuwać produkty.

Jeśli chcesz, aby towary docierały do Ciebie jeszcze szybciej, skorzystaj ze zautomatyzowanego systemu zakupowego e-Procurement. Dzięki niemu połączysz nasz e-sklep ze swoim systemem zakupowym.

Indywidualne faktury i płatności

Jeśli Twoje zamówienie będzie kompletowane z asortymentu kilku magazynów, czyli będzie podzielone na kilka paczek, faktury będą wystawiane za każdą dostawę częściową.

Jak zapłacić za zamówienie?

  • Możesz zapłacić za zamówienie za pobraniem przy odbiorze towaru,
  • możesz zapłacić kartą Visa lub Mastercard przez bramkę płatniczą,
  • istnieje możliwość wystawienia faktury zaliczkowej,
  • jeśli nie kupujesz od firmy Manutan po raz pierwszy, wystawimy Ci fakturę z 14-dniowym terminem zapadalności.

Jeśli chcesz zapytać o zamówienie, wyślij nam e-mail na adres manutan@manutan.pl lub zadzwoń na naszą infolinię +48 22 874 32 65.


Pisaliśmy o:

Więcej powiązanych artykułów