Telefony przewodowe zapewniają niezawodną komunikację głosową w środowiskach o ograniczonych zakłóceniach i bez konieczności korzystania z infrastruktury bezprzewodowej. Do tej kategorii zaliczają się telefony analogowe i IP, modele z wyświetlaczami LCD, programowalnymi klawiszami, książkami telefonicznymi, telefony głośnomówiące oraz modele kompatybilne z platformami VoIP. Wysokiej jakości telefon przewodowy zapewnia stabilną linię, ochronę przed przepięciami i doskonałą jakość dźwięku dzięki kodekom HD Voice.
Telefony analogowe, ISDN i IP z zasilaniem PoE
Programowalne klawisze BLF/DSS, przełączanie i przekierowywanie połączeń
Zgodność z serwerami SIP, szyfrowanie połączeń i tunelowanie VPN
Wybierz telefon przewodowy, który zapewni niezawodną obsługę głosową, profesjonalne funkcje i łatwą integrację z Twoją siecią.
Szary stojak z przegubowym ramieniem do odkładania telefonu. Możliwość wyboru ustawienia w trzech różnych pozycjach. Elastyczna płyta nośna, możliwość mocowania wzdłuż i w poprzek.
nośność 2 kg
wysokość uchwytu nad stołem: 0–21 cm
wymiary półki na telefon: 26 x 17 cm
system mocowania: do krawędzi stołu o grubości 1,8–7,4 cm, montaż bez użycia narzędzi
Uchwyt obrotowy na telefon do umieszczenia w kratkach nawiewnych w samochodzie. Uchwyt można obracać dowolnie w zakresie 360°. ?Łatwy montaż. Wszystkie funkcje smartfona są dzięki temu łatwo dostępne, tak przymocowany telefon można też ładować podczas jazdy za pomocą ładowarki USB.
Stołowy telefon analogowy przeznaczony do profesjonalnych zastosowań.
Złącze do zestawu słuchawkowego (RJ9).
Zdejmowany kabel linkowy (RJ11).
Wykaz na 170 nazwisk i numerów.
Pamięć na 70 rozmów przychodzących.
Menu w 7 językach.
Możliwość skasowania pamięci ostatniego wybieranego numeru w celu zapewnienia większej poufności komunikacji.
Wyświetlacz punktowy/matrycowy (jeden wiersz ikon + trzy wiersze tekstu).
Funkcje: głośnik, 4 poziomy ustawienia poziomu głośności słuchawki, przycisk bezpośredniego dostępu do trybu zestawu słuchawkowego, 10 numerów do bezpośredniego wyboru, 10 melodii sygnału, 3 poziomy głośności sygnału dzwonka, 10 pozycji pamięci ponownego wyboru, zaprogramowany wybór, blokada przycisków, możliwość odłączenia mikrofonu, 3 bezpośrednie dostępy do operatora lub do usług oddziału centrali, wyświetlanie czasu trwania rozmowy/daty i czasu.
Wyposażenie stanow i zestaw do montażu na ścianie.
Podczas wyboru należy wziąć pod uwagę typ linii (analogowa, ISDN, VoIP), wymagane funkcje (konferencje, przekierowywanie, nagrywanie), opcje zasilania (zasilacz czy PoE) oraz integrację z systemem komunikacyjnym firmy.
Kluczowe parametry
Protokoły: SIP, H.323 dla IP, DSS1 dla ISDN, FXS/FXO dla połączenia analogowego.
Zasilanie PoE: Zasilanie przez Ethernet zapewniające łatwą instalację bez dodatkowych kabli.
Wyświetlacz: graficzny wyświetlacz LCD z podświetleniem, wyświetla godzinę, identyfikator dzwoniącego i stan linii.
Funkcje: konferencje trójstronne, przekierowywanie, oczekiwanie na połączenie, poczta głosowa i nagrywanie połączeń.
Dźwięk HD: G.722, Opus kodeków zapewniających czysty dźwięk i redukcję szumów.
Praktyczne wskazówki
Podczas wdrażania VoIP należy zapewnić wystarczającą przepustowość i jakość usługi, aby nadać priorytet ruchowi głosowemu.
Ustaw adresy DHCP lub statyczne adresy IP dla telefonów z rezerwacjami na serwerze, aby zapewnić niezawodne połączenia.
Używaj przełączników PoE o wystarczającej przepustowości (min. 15,4 W na port) dla wszystkich telefonów w sieci LAN.
W przypadku większych firm należy rozważyć centralne udostępnianie telefonów przy użyciu serwera TFTP/HTTP w celu automatycznej konfiguracji.