Limit czasu sesji zostanie za chwilę przekroczony z powodu nieaktywności. Kliknij przycisk OK, aby przedłużyć sesję o 120 min.
Warunki handlowe
Poniżej zamieszczony jest tylko wyciąg z ogólnych warunków handlowych, którymi regulowane są nasze kontakty handlowe. Ich pełne brzmienie znajdą Państwo tutaj: Pełne brzmienie warunki (PDF).
Postanowienia ogólne
Właściciel sklepu internetowego www.manutan.pl, Manutan Polska (będąca częścią grupy Manutan) spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie na ul. Wołoska 5, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000049166, NIP: 5482309884.
Przedmiotem działalności jest przede wszystkim sprzedaż mebli i wyposażenia biur, sklepów, magazynów i innych obiektów. Wszystkie produkty na stronach internetowych sklepu są nowe.
Wyciąg z ogólnych warunków handlowych:
Gwarancja 10 lat
Na funkcjonalność dostarczanego przez nas towaru udzielamy gwarancji na 10 lat (jeżeli w opisie towaru nie podano inaczej). Okres gwarancyjny rozpoczyna się w momencie przekazania towaru.
Prawo do zwrotu towaru
Manutan zapewnia możliwość zwrócenia towaru (lub wymiany), w terminie do 14 dnia od daty jego dostarczenia, pod warunkiem zachowania produktu w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu oraz pod warunkiem nie używania i montażu produktu. Możliwość zwrotu towaru dotyczy jedynie produktów katalogowych, dostępnych w magazynie. Zwrot towaru nie dotyczy produktów o wartości większej niż 2000 zł netto oraz przy zakupie produktu w ilości większej niż 2 sztuki/opakowania. Klient ponosi koszty zwrotu lub wymiany towaru w wysokości 25 zł.
Klient zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji dotyczącej jakości zakupionego towaru nie później niż w terminie 14 dni od daty jego zakupu. Odbierzemy od Państwa reklamowany towar na własny koszt lub dokonamy naprawy lub wymiany zareklamowanego towaru w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty potwierdzenia przyjęcia reklamacji z zastrzeżeniem, iż w przypadku konieczności sprowadzenia niezbędnych części od producenta zagranicznego termin ten może ulec wydłużeniu. Manutan ma prawo do zaproponowania Klientowi upustu cenowego w związku z reklamacją w zamian za naprawę lub wymianę towaru na wolny od wad. Uszkodzenie towaru, powstałe podczas jego transportu i ujawnione w trakcie odbioru od przewoźnika wymagają dokonania stosownej adnotacji w liście przewozowym tego przewoźnika. Złożenie reklamacji i potwierdzenie jej otrzymania wymaga formy pisemnej i przesłanie listem, faxem lub e-mailem. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Manutan może obciążyć Klienta kosztami transportu oraz uzasadnionymi kosztami zbadania towaru w tym np. kosztami niezależnego eksperta powołanego do zbadania towaru.
Ceny na stronach internetowych
Ceny oferowanych towarów podane są w złotych polskich bez VAT i z VAT.
Poufność danych i polityka prywatności
Usługodawca zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia oferowanych usług. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu Internetowego ErgoExpert.pl, który dokonuje przetwarzania danych osobowych Usługobiorców zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.). W przypadku dodatkowych pytań dotyczących polityki prywatności, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Rabaty kontraktowe
Klientom objętym rabatem kontraktowym, będzie naliczany najkorzystniejszy rabat spośród wszystkich możliwych (rabaty i promocje nie sumują się).